lørdag den 21. juni 2014

2 måneder siden

I dag er det 2 måneder siden at Rose forlod os. Livet går videre, savnet går videre. Roses fravær trænger sig nogle gange meget på, ligger og ulmer. Glæden over at den tid vi har haft med Rose blander sig med sorgen. Virkeligheden genopleves når jeg kigger på billeder. Jeg hører hendes stemme, fornemmer hendes bevægelser med hovedet når hun kigger rundt med det syn, vi ikke rigtig var sikre på hvor meget der var tilbage af, prøver at mærke med min krop hvordan det var at holde hende når hun så gerne ville stå og hoppe, men skulle have min støtte til at holde balancen. Al den energi hun havde, og samtidig havde så meget brug for hjælp. Alt det mindes jeg, og samtidig er det der jo ikke mere. Livet går videre, og det går fornuftigt, men tårerne skal have sin plads, og minderne skal have sin plads.

Ingen kommentarer: