tirsdag den 28. april 2009

Første dag på bloggen

En forsigtig start på denne blog, som indtil videre nok mest vil have karakter af en dagbog, og beretninger om mine 2 døtre Lara og Rose.
Rose på 8 måneder har haft en meget anderledes start på livet end de fleste spædbørn, idet de første 3½ måned af hendes liv blev tilbragt på hospitalet, mens Lara på snart 3, har en mere normal historie.

For at starte med Lara, så har hun givet mig så mange nye sider at se verden fra. Hun er en pige på 2 år, med alle de pudsige og forunderlige ting det i sig selv indebærer for en mand, der ikke rigtig har haft øjnene åbne for børn i det hele taget, før hun trådte ind i mit liv, da jeg var 38.
Hun er også Lara, med en personlighed som lige så stille udfolder og udvikler sig, og udfordrer min. Og som også udfordrer mine evner til at forstå og handle i forhold til et lille menneske, som ser verden med barneøjne, og hele tiden forundres og begejstres over hvordan verden hænger sammen, og nogle gange også bliver desperat over hvorfor man ikke kan ændre på hvordan tingene hænger sammen.

Rose har allerede i en alder af 8 måneder bevist at hun virkelig vil livet...mere om det i morgen.

Ingen kommentarer: